torstai 30. lokakuuta 2014

NUDIES

IMG_7873Moikka! Tänään attelin tulla kertomaan teille vähän mun yhdestä uusimmasta kosmetiikkatuotteesta ja samalla vinkata teille tosi hyvää luomiväripalettia tavalliseen arkikäyttöön! Elikkä siis, kyseessä on on toi Viva La Diva tuotemerkkiä oleva luomiväripaletti Nudies #2. Ostin ton viime viikolla Kicks:istä, eli toi on vielä melko tuore mutta oon käyttänyt sitä kyllä koko viikon edestä!

IMG_7876
Maksoin tosta n. 18 euroa, mikä ei oo mun mielestä paha hinta ottaen huomioon miten monipuolisesti tota voi käyttää! Sävyjä löytyy niin arki kuin iltameikkiin ja erityisesti tykkään siitä että tossa on noitta ihan matta-sävyjä kuin myös glitterisiä! Oon jo melko kauan kuolannut Naked-palettien perään, mutta mua aina arvelluttaa tilata netistä ja ulkomailta, joten tää Nudies paletti on kyllä aivan nappi vaihtoehto.

IMG_7882
Suosittelen erittäin lämpimästi tätä tuotetta kaikille, sillä sen edullisuudesta huolimatta väri pysyy luomissa koko päivän, ei varise ja suttaa ja ennenkaikkea jokanen löytää varmasti itselleen mieluisat ja lempparisävyt tosta paletista! Mulle lemppareiksi on muodostuneet noi neljä ensimmäistä vasemmalta katsoen, eli jokapäiväseen arkimeikkiin käytän noita :-)

Mitä piditte tällasesta posauksesta? Vähän vaihtelua mun "normaaleihin" postauksiin! Jos tykkäsitte tästä, voisin alkaa vähän useemminkin tehdä samantyylisiä, tällasia tuote esittelyjä ja vinkkauksia, miltä kuulostaisi? :-)

10 kommenttia:

  1. tää oli tosi kiva postaus, tee toki enemmänki tämmösii ! :-)
    ++ rakastan tätä sun blogias ♥

    http://aurorarebecca.blogspot.be/

    VastaaPoista
  2. Oii tossa paletissa on ihan täydellisiä sävyjä! ♥

    VastaaPoista
  3. Mistä Kicks:istä ostit tuon?:)

    VastaaPoista
  4. Ite omistan ton saman paletin ja mun mielestä noi on kaikki värit (paitsi musta) tosi huonopigmenttisiä ja puuterimaisia :/ että vaikka onkin tosi nätit sävyt niin itessään noi luomivärit on tosi huonolaatusia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :o Mä oon kokenut ton omassa käytössä tosi hyväksi, hassua! :-D

      Poista
  5. haluisitko tehdä joskus vaikka sellasen videon, missä näytät kunnolla silleen "läheltä" miten teet sun silmämeikin? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voim tehdä! En oo tosin mikään kovin hyvä esim luomivärejä tehdessä, ainakaan silleen tutorial mielessä :-D mutta pistän harkintaan :-)

      Poista