lauantai 18. lokakuuta 2014

EARLY BD-CELEBRATING


Moi kaikki! Tänään tosiaan juhlittiin mun synttäreitä ja aamupäivä meni siivotessa ja leipoessa koko perheen voimin. Oli aivan ihanaa nähdä taas pitkästä aikaa sukulaisia ja tuttuja!
Otin pari herkkua mukaan tän viikon "Reseptilauantai" videoon, eli ennenkin mun blogissa näkynyt Rocky Road suklaa ja nakkirullat. Elikkä makeaa ja suolaista vinkkiä tolla videolla. Molemmat noista on tosi helppo tehdä ja käytössä on todella helpot ainekset, joten aikaakaan noiden tekemisessä ei mee kaukaa :-)

Koko päivä oli kokonaisuudessaan aivan ihana vaikka tää köhiminen ja kurkkukipu onkin vaivannut. Sempä takia en tolle videolle viitsinyt nauhottaa ääntä, heh :-D
Sain aivan ihania lahjoja, joista oon todella kiitollinen kaikille. Myös mun perheeltä jo ennalta tiedossa ollut synttärilahja pääsi mun käsiin jo tänään (viiikon etuajassa siis), hihii oon niin onnellinen x) Mutta siitä lahjasta lisää vähän myöhemmin!
Tässä vielä pari kuvaa, montaa räpsyä en ehtinyt ottaa sillä keskityin pääasiassa vieraisiin, niinkuin varmaan ymmärrätte :-)

IMG_7663IMG_7623

1 kommentti:

  1. Voi synttäreitä on aina niin ihana viettää, kun näkee kaikkia sukulaisia yhtä aikaa:)) onnittelempa ehkä vasta viikon kuluttuu:D vielä sellanen kysymys, kun sun instassa ainakin näky sellanen valkonen "kollari" mikä oli sellasta koho kukkakuvioa, tai että ne kukat oli tehty jostain muusta kankaasta ja näytti sellasilta koholla olevilta, niin mistä se mahtaa olla? Se on ihana:)) Tykkään tästä sun blogista tosi paljon, kaikki postaukset on aina niin raikkaita ja muutenkin ulkoasu on tosi valosa!

    VastaaPoista