keskiviikko 13. elokuuta 2014

OUTFIT

PicMonkey Collage
IMG_9996
Moikka moii! Tässä nyt näitä Venlan kanssa otettuja kuvia, joista eilisessä postauksessa mainitsinkin! Mun piti pukea näissä kuvissa esiintyvät vaatteet tänään kouluun, mutta sää muuttu tietenkin eilisestä, aurinkoisesta ja lämpimästä säästä tän aamun kaatosateeseen... Sitä vettä tuli tosiaan niinkuin vesisaavista olisi kaadettu :-D No, sainpahan pitkästä aikaa mun ihanat kumpparit jalkaan!

IMG_9855
IMG_9923
Tämännäköinen ihana tysty oli siis eilen meillä, ja kuvia tuli otettuja moni kymmeniä kummastakin! Täällä päin on niin ihania kuvauspaikkoja ihan lähellä, että kokojan innostuu enemmän ja enemmän kuvien ottamisesta x) Tänäänkin oli lähellä etten raahannut Eetua kamera kädessä kuvia ottamaan heheh :-D

IMG_0071
IMG_0028
ksdjks
IMG_0061
Tänään oon vaan oleskellut Eetun kanssa meillä, käytiin äsken kaupassa ja pian alkaa ruuan teko! Mä toivoisin kylläkin että pääsisin jo pian nukkumaan :-D Miten ihmeessä vaan pari aikaista kouluaamua voikaan uuvuttaa näin paljon! Mun unirytmi ei edes päässyt ihan retuperälle kesäloman aikana, joten en odottanut tällasta, ainakaan näin pian! Saa nähdä pääsenkö tätä menoa edes sängystä ylös ens viikolla!

6 kommenttia:

  1. Ihana asu ! :) En oo varma oonko kommentoinu ikinä sun blogiin, mut tykkään sun blogista ihan superisti ! Videoissa osaat olla luonnollinen ja kuvissa oot aina niin kauniina. Ehdottomasti yks lemppariblogeista :)

    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Voi tytöt te olette niiin ihania ja niiiin ihanat asut<3

    -SS

    VastaaPoista
  3. Löysin sut tässä yks päivä youtuben kautta ja vaikutat ihan super ihanalta persoonalta. Oon ihan rakastunut, jään kyllä seurailemaan blogiasi. Ja te ootte eetun kaa niin sulosii et voisin kattoo sen boyfriend tagin vaikka miljoona kertaa. :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tosi tosi paljon! Ihanaa kuulla että tykkäät, suuuret kiitokset! ♥

      Poista