sunnuntai 4. toukokuuta 2014

KUULUMISIA

IMG_9871
Moikka! Näin sunnuntai-illan alkaessa aattelin vihdosta viimein tulla kirjottelemaan teille vähän mun viimeaikaisia tekemisiä ja kuulumisia :-)
En oo ehtinyt istahtaa koneelle kunnolla, saatika sitten ottamaan kuvia pitkään aikaan neljään päivään, joten nyt on varmaan jo korkea aika!

Vappu siis oli ja meni ja mun kohdalla oli epäilemättä hauskin vappu tähän mennessä! Oon nyt kyllä vähintäänkin myöhässä näiden vappujuttujen kanssa, sillä suurimmassa osassa mun lukemista blogeista nää asiat on jo kerrottu, hupsis :'D
Oltiin siis Vartiovuorella tyttöjen kanssa ja siellä tuli moikattua ja juteltua niin niiiiin monen ihmisen kanssa että! Kokonaisuudessaan oli siis tosi kiva vappu! Oon vähän jopa yllättynyt miten hyvin kaikki menikään, sillä mulla on tapana aina törmätä jos jonkinlaisiin mutkiin :-D

IMG_9857
IMG_9851
Vapun vieton jälkeen päästiinkin kaikki lomailemaan ja mun kohdalla vielä perjantaikin oli vapaana. Tässä ajassa oon ehtinyt mm. viettää ihanaa tyttöjeniltaa, osallistua meijän talon siivoukseen (lattiasta kattoon), kattoa mun lempparisarjasta kokonaisen tuotantokauden, syödä hyvin ja nukkua vielä paremmin! Blogi on ikäväkyllä päässyt vähän unholaan, mutta en tosiaan halua stressata tästä yhtään, taikka postata ihan turhia juttuja, joten thta's why :-)

IMG_9880
IMG_9883
Tänään oon ollut ihan vaan kotona koko pitkän päivän. Aamulla nukuin ennätyksellisen pitkään ja tein ihanaa aamupalaa, jonka jälkeen oon vaan rentoutunut Netflixin seurassa, hehe :-D Oon myös keksinyt useita uusia postausidiksiä ja laittanut niitä ylös ettei ne pääse unohtumaan. En malta odottaa kaikkia videoita ja postauksia mitä pääsen tulevaisuudessa tekemään!
Nyt kuitenkin loppuu mun rentoilu sikseen, sillä koulukirjat täytyy kaivaa laatikosta esiin ja alkaa vähän kertailemaan missä mennään :-D Seuraavaan kertaan, adioos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti