sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

KOLLAASIII

Ääääh anteeks taas on ollu pari päivää vähän hiljasta täällä blogin puolella, mut koska ei oo mitään erikoista kerrottavaa ku oon vaan ollu kavereitten kans, ottanu aurinkoo syöny ja nukkunu! Eilen oli kyl Annan rippijuhlat (oli tosi kivaaaa kiitos Anna!!) mut en ottanu siellä yhtään kuvia... Enkä muutenkaa oo ottanu yhtään kuvia vaiks kamera onki ollu mukana :D
Nytkään mulla ei oo mitään kerrottavaaaa koska tänäänki oon ollu vaan ulkona ja semmosta :D Mut aattelin kummiski tulla jotain elonmerkkei tänne näyttämää!:D
Ainiii semmosta vähän järkevämpää aisaa mulla oli et mitä tykkäisitte blogikirppiksestä?:D Koska siivosin mun vaatekaappii yks ilta ja sieltä löyty muutama vaate mitä en enää käytä, mut niitä on kummiski niin vähän etten viittii mennä vaan niitten kans jonnekki kirppikselle myymää?:D Eli siis mielipiteitä? Joo vai ei :)

14 kommenttia:

  1. joo,blogikirppis kuulostaa tosi kivalta!!!! laita vaan !! :)

    VastaaPoista
  2. Juu! :) kiva olis nähä ettmitä hienoi vaatteit aikoisit antaa pois :) varmaan on tosi hienoi sillä sulla on iha sairaan hyvä maku vaatteissa!:)

    VastaaPoista
  3. lisää postauksia! kiva tää kollaasi, ja pistä ihmees ne vaatteet tänne kirppiksee :) eiköhän ne mee :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo sit ku on kuvia ja vähän enemmän kerrottavaa :D kiitos!

      Poista
  4. Joo blogikirppis olis kiva :> !

    VastaaPoista
  5. jooooo blogi kirppis on tosi hyvä ideaa!! ihana kollaasi :>

    VastaaPoista
  6. hei mistä toi ton ekan kuvan neule on? näyttää tosi kivalta :)

    VastaaPoista