sunnuntai 29. kesäkuuta 2014

JUHANNUS

3
Oon nyt "lievästi" myöhässä tän postauksen kanssa, mutta koska muutama henkilö vastasi eilen myöntävästi mun ehdotukseen myöhäisestä postauksesta Juhannuksesta, niin tässä sellanen nyt olisi! Mulla ei siis ollut mahdollisuutta tehä tätä vielä alkuviikosta, koska en ollut kotona  ja sen takia tää tulee nyt näin myöhässä :-/ Mutta niinkuin yks anonyymi kommentissaan sano,niin parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eikö?

Tää oli siis mun eka Juhannus jossain muualla, kun kotona ja varmasti yks parhaimmista! Vaikka oonkin aikalailla kaupunki-ihminen, niin kyllä toi mökkeily vaan rauhoittaa ja nollaa pään niin täysin, ettei voi olla rakastamatta parin päivän lomaa kaupungista. Meijän perheellä ei siis ole omaa kesämökkiä, jonka takia nää mökkeilykerrat onkin mulle aika harvinaista herkkua.

Mutta siis itse Juhannuksesta en oikeen osaa kertoa mitään kunnolla, rentoiltiin vaan oikeen kunnolla kaikki kolme päivää lökövaatteissa ja hiukset sekaisin nutturalla. Oli ihana vaan iratautua kunnolla arjesta ja nauttia rauhallisista päivistä ilman stressiä tai mitään häslinkiä. Uimaan en vieläkään uskaltautunut, oli niiiin kylmä!! :-D Lisäks mulle nousi lauantaina reilu 38 asteen kuume (joka oli seuraavana aamuna jo onneks tiessään) jonka takia lauantai päivä meni sitten mun osalta vähän ohi... :-/
Ja siis selventääkseni vielä, ettei siis oltu Eetun kanssa tuolla kahdestaan, vaan porukkaan kuulu Eetun perheen lisäks heijän serkut vanhempineen! Eli aikamoinen porukka oli koossa ja tekemistä kyllä riitti Eetun pikkusten serkkujen kanssa x) Mä tykkäsin tosi paljon olla Eetun sukulaisten kanssa ja tutustua kaikkiin vähän paremmin!

Kuvia en oikeen ottanut, koska yritin jättää kännykän vähän vähemmälle ja keskittyä nauttimaan seurasta ja luonnosta! Muutamat kuvat silti napsasin, pääasiassa tosta ihanasta auringoslaskusta kokon äärellä. Ja kamerakin pysy aikas visusti laukussa, niin sielläkään ei kuvia sitten ole. Mun pitäis tosissaan tsempata tän kuvaamisen kanssa, mutta tällä kertaa mennään nyt näillä :-)

1
2
Ja mitä tää postaus olisi ilman ruokakuvia? :-D Koko viime viikonlopun ruuat perustu grilliruokaan, nyt sitä onkin sitten vedetty napa täyteen koko loppukesänkin edestä! Nämäkin ruokakuvat on nyt ainoat otokset, sillä kännykkä pysy ruokaillessakin visusti laukussa, vaikkakin oonkin aina sitä ruokaa kuvaamassa ennen syömistä :'D
En nyt tiedä mitä muuta osaisin vielä kertoa, joten kaipa on vaan sanottava heipat ja päättää postaus tähän!  Moido :-) 


2 kommenttia:

  1. Kivoi kuvii taas kerran, sun blogii on niin kiva lukee ku nää kuvat on niin ihania :)

    Janina Lisa k

    VastaaPoista