tiistai 1. huhtikuuta 2014

LIGHT

IMG_9303
IMG_9298
IMG_9295
IMG_9287
Heiij :-) Mä tulin noin tunti sitten kotiin ja oon siitä asti koittanut vältellä pöydällä lojuvaa historian kirjaa... Kaikki huipentu tähän ku avasin koneen ja tulin tekemään tätä postausta, vaikka se ei ollu oikeestaan suunnitelmissa :-D Mun pitäis vaan ihan suosiolla mennä esim kirjastoon lukemaan aina koeviikolla. Tuntuu että kotona on aina jotain "parempaa tekemistä" kun kokeisiin lukeminen... kuulostaako tutulta? Onneks tässä on koko loppupäivä aikaa tolle historialle.

Julkasin tähän noi muutaman päivän takaset kuvat ja ikävöin tota valoa mikä verhojen takaa ikkunasta tulvii... Tällä hetkellä ilma on toosi synkkä ja taivas täynnä tummia pilviä :'( Mutta kunhan lunta ei enää sada niin en valita!
Nyt alkaa kuitenki pikkuhiljaa omatunto kolkuttamaan ja on pakko tarttua tohon hissan kirjaan, palaillaan!

12 kommenttia:

  1. Onko sulla ollut joskus paniikkiiriöitä? Jos on, miten ne lähti pois vai onko sulla vieläkin? :/ tarvittisin apua, itse olen kärsinyt jo aika kauan :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ollu ahdistushäiriöitä/kohtauksia. Ja ne ei ekaks tuntunu lähtevän millää mut sit sain tietää, et auttaa jos joku venyttää nivelii (polvissa ja käsivarsissa esim) ja se auttaa :-) nyt ei oo pitkään aikaa ollu niin "pahoja" et menee ihan helpostikki ohi, toivottavasti sullakin alkaa helpottaa! :( <3

      Poista
  2. ihanat noi sukat, mistä ne on? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on itseasissa mun äidin x) joten en tiiä, mut uskoisin et lindex tai h&m! :-)

      Poista
  3. Voitko kertoa vähän enemmän tosta niveljutusta? :o mitä tarkotat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis ainaki mun kohdalla ton ahdistuksen aikana mun koko kehoo alkaa pakottaa sillee samal taval ku jos on levottomat jalat :-D mut se tunne on vaa koko kehos. Nii sit jos joku painaa tost esim käsivarren nivelen kohdalt nii se helpottaa, toi on jostai lehdest luettu juttu ja toimii ainaki mun kohal! En osaa selittää paremmin, toivottavasti ymmärsit! :-)

      Poista
  4. voi ihanuus <3 tsemppii lukemiseen! -n

    VastaaPoista
  5. ihanan valoisia kuvia♥ oot tosi kaunis!

    VastaaPoista