keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

VASTAUKSET KYSYMYKSIIN PART 1 & 2

Moikka moii! Suuret suuret pahoittelut tästä melkeen viikon kestäneestä hiljaisuudesta... Se on johtunut täysin tästä koulunkäynnistä ja tehtävien määrästä. Yritän tsempata postailun suhteen kaiken kiireen keskellä, mutta niinku aina, koulu menee ikäväkyllä blogin edelle :'(




Eilen kuitenki kuvasin teille noi videot ja muutamien mutkien kautta sain ne nyt tänne blogin puolelle! :-) Matskua kerty reilut puol tuntia, joten jaoin noi ihan suosiolla kahteen osaan! Kiitos vielä kaikille ketkä multa kyseli, oli ilo vastat näihin!

Ja tässä vielä kuvina noi mun videolta puuttuvat lempparit!
lkj
Mietin aika pitkään mikä mahtais olla mun lempi vaate. Ja koska rakastan rentoja vaatteita, niin noi mustat harem- malliset housut on kyllä ihan ykköset! Noi päällä voisin viettää koko mun loppuelämän x)

IMG_8630-horz
Lempi laukuksi valitsin Ted Bakerin kiiltävä pintasen laukun. Toi on just täydellinen kaupungille kun ei tarvii raahata koko omaisuuttaan mukana! Tohon mahtuu just kaikki tarvittava!
Ja lemppari kengistä mä tossa videolla jo puhunkin, eli mun synttärilahjaksi saamat ihanat ihanat uggit!

8 kommenttia:

  1. mistä toi sun paita on tossa videolla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on itseasiassa mun siskon ja bikbokista ostettu! :-)

      Poista
  2. Apua miten ihana video ! Vaikutat tosi upeelta ihmiseltä ja olit tosi luonnollinen videolla. Rakastuin sun blogiin vaan vielä enemmän. Kaikkea hyvää sulle :)

    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, aivan ihana ja piristävä kommentti! Kiitos ja kaikkea hyvää myös sulle! ♥

      Poista
  3. Heei millón tuut äänekoskelle taas?

    VastaaPoista