keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

PARI UUTUUTTA

IMG_9119
Moikka! Tänään oon yhteistyöpostauksen parissa, nimittäin Choies verkkokaupasta valkatut tuotteet saapu mulle eilen postissa.Tänään ootinkin koko pitkän koulupäivän malttamattomana että pääsen hakemaan sen! Jeii x)
Paketin sisältö oli mulle vähän yllätyksellinen, nimittän toi paita osottautu hiukan erilaiseksi mitä siellä nettisivuilla kuva anto ymmärtää. Värien ja ton tekstin puolesta tykkään tosta ihan superisti! Oon ettinyt ton tyylistä paitaa jo jonkin aikaa ja nyt sellanen löytyi :-)
Paidan kaveriksi tilasin punasen huulipunan, vai mikä toi nyt onkaan, huulipunan ja huulirasvan välimuoto?
Tollasta väriä mulla ei oo ennen ollutkaan, joten nyt onkin vähän totuttelemista punasen sävyyn huulissa! Hiukan toi sotkee mutta kivalta näyttää kuitenkin x)

IMG_9137
cats
IMG_9123
Shirt *click*

IMG_9157
IMG_9161
Lipstick *click*

IMG_9146
IMG_9148
IMG_9152
Ja niinkuin sanoin, tää paita ei ihan vastannu mun odotuksia, joten mä päädyin vähän leikkelemään sitä enemmän oman näköiseksi! Ja voisin kyllä sanoa että onnistuin ihan hyvin ja nyt toi näyttää paljon kivemmalta, mun mielestä x)

Tähän postaukseen ei nyt päässyt kuvia huulipunan sävystä huulilla, eikä tota leikeltyä paitaa mun päällä, sillä kamerasta loppu akku just sopivasti niitä kuvaillessa. Mutta voin kyllä luvata noiden näkyvän mun postauksissa hetken päästä!

4 kommenttia:

  1. oi ihanat ostokset! ♥ tosta paidasta tuli tosi kivan näkönen! ♥

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä toi paita oli ennen kiva, mut on se pienen uudistamisenkin jälkeen superjees ! :) Oon niin kateellinen, ku saat kaikenlaista ihanaa blogin kautta. Rakastan sun tyyliä !

    http://nelliuu.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Samaa mieltä, hehe x) Ja kiitos superpaljon!

    VastaaPoista