tiistai 31. heinäkuuta 2012

TOUCH OF ORANGE

Moikka! Nyt taas 'normaalia' postausta asukuvilla jne :)! 
Mulla on siis nyt nää viimiset 2 kesälomaviikkoo mun pikkusiskon, Millan hoitamista eli aamupäivät menee hänen kanssa sitten...Onneks pääsen kuitenki iltasin ulos kavereitten kanssa :)
Eilen oltiin mä, Lauri, Sini, Konsta ja Vote leffassa, missä mulla oli kyllä kamera mukana, (raahan sitä nykyään joka paikkaan x)) mut en jaksanu ottaa kuvia :D Oltiin kattomassa sitä uutta komediaa; Mitä odotaa kun odotat. Oli tosi hyvä :)! Tuli vaan kauhee vauvakuume ku ne pikkuset oli niin söpöjä siinä x)
Tänään tehtiin Milla kanssa lettuja aamupalaks ja käytiin pyöräilemässä vähäsen. Tulin vähän aikaa sit kotiin keskustasta ja ARVATKAA VAAN KUKA NUKAHTI BUSSIIN! Onneks se bussin reitti menee sillee et se menee periaattees 2 kertaa mun pysäkin ohi, joten ei hätää :D
Tässä viel pari kuvaa; 




Nii ja ehostettiin vähän Sannin blogia ja vaihdettiin sinne esim. banneri!:) Tällänen tuli: 


16 kommenttia:

  1. Aaahhh ihana toi valkone toppi ja noi shortsit!!!!<3<3<3<3

    VastaaPoista
  2. ihana tyyli! vitsi mä tykkään sun vaatteista :)

    VastaaPoista
  3. oot kaunis! ja ihania kuvia :) tykkään aina sun vaatteista !!!!!!!

    VastaaPoista
  4. oot kaunis! ja toi sun siskon uus banneri on hieno, kerro terkkuja :)!

    VastaaPoista
  5. Oon laittanu sulle sähköpostii, liittyen blogikirppikseen! (:

    VastaaPoista
  6. oot vaiks kuin kuvauksellinen :) kuinka pitkä muuten oot?

    VastaaPoista
  7. tosi kivat vaatteet, molemmat =)!

    VastaaPoista
  8. oot tosi kaunis nuissa kuvissa ja vaatteeet on ihaniaaa!! :) ps sull on tosi mukavan olonen blogi :)

    VastaaPoista